Swift

N O B O D Y C A R E S, czyli co u mnie.

Tak tylko chciałam dać znać, że żyję. I przy okazji pochwalić się świeżo zrobionym tłem na facebooka. XD Pasowałoby również wspomnieć o paru rzeczach, żeby nie było, że to taki chamski zapychacz, you know. Także zapraszam na kolejne nieciekawe wypociny.

ANIME: Akurat postanowiłam sobie odświeżyć Sailor Moon Crystal, więc znowu złapała mnie faza na całe uniwersum ;__; Obejrzałam również 2 sezony Fate/Zero, więc może skrobnę coś o tym niedługo. Dodatkowo postanowiłam z lubym zacząć Fate/stay night, które klimatycznie bardzo się różni od prequela (oczywiście za sprawką różnych osobistości, które brały się za pisanie historii) i sama do końca nie jestem pewna, czy taki przeskok humorystyczny mi pasuje. 
Kończę też Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen, ale niestety, kontynuacja nie przebija serii pierwszej.

FILM: Przedwczoraj udało mi się obejrzeć Before I wake i... Nie wiem nawet jak ocenić ten tytuł. Znaczy się, produkcja sama w sobie okej, ale bez szału. Aktorstwo przeciętne, postacie przeciętne, ale jakoś tak zaczęłam kibicować głównej bohaterce, co by tego dzieciaka uratowała, no i tego. Pech chciał, że przy końcówce siadł mi internet i żeby obejrzeć ostatnie 5 minut filmu siedziałam z mamą jakieś 30 min, żeby załadowało się te parę sekund. Twórcy jednak zdecydowali się zostawić swego rodzaju otwarte i niedopowiedziane zakończenie, także RÓWNIE DOBRZE MOGŁAM WYŁĄCZYĆ BO I TAK NIE DOWIEDZIAŁAM SIĘ TEGO, CZEGO CHCIAŁAM. No xD

Z takich osobistych uciech - w końcu wymieniłam kolczyki w nosie, zarówno nostrila jak i septuma, soł jestem taka szczęśliwa (jak to  mało człowiekowi potrzeba) :D Piercing super szybko się goił i, co najważniejsze, przy septumie da się normalnie smarkać! a tak się bałam XD Anyway, pozdrawiam ludziska i straszę swoim ryjkiem!  (◍•ᴗ•◍)



You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mi też "F/SN" tak średnio podszedł. Ludzie to zachwalają,a ja nie mogę się przełamać. Mam nadzieję,że "F/Z" jest lepsze,bo się załamię.

    A ja mam jakiś zastój z Sailorkami. Od miesięcy nie oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się Before I wake nie podobało. Nie do końca pamiętam dlaczego, ale chyba totalnie nie przekonało mnie bezsensowne zakończenie, czy coś takiego... Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń

Ubrudzisz się trochę i napiszesz coś od siebie?