Mieniący się błekit

   Gdy tylko się wyciszysz, odstawisz wszelkie sprawy dnia codziennego na później i nastawisz ucho... Usłyszysz kojący śpiew ptaków, które witają słońca na niebie. Poczujesz także zapach świeżej trawy, całkiem młodej. Chłodny podmuch wiatru w akompaniamencie ciepłych promyków otulających twe policzka. Spróbuj dostrzec to piękno wokół siebie. Zatrać się w chwili choć na moment. Tak, to wiosna.



 Niezmiernie cieszy mnie fakt, iż dni na nowo stają się dłuższe i cieplejsze, gdyż jak wiadomo, zmarzluch ze mnie okropny. Dzięki tej wiosennej pobudce można naładować swoje baterie, odzyskać siły witalne i brnąć śmiało przed siebie, przekraczając bariery własnych możliwości. Tak, to motywator dla Ciebie! Chcę, abyś wiedział/ła, że bez Twojej pomocy nic się nie zmieni, a wystarczy naprawdę niewiele, aby zaczął czerpać radość z życia, a swą szarą egzystencję zamienić na barwne pasmo marzeń, celów i pragnień, które sami sobie wybieramy. TO NIE JEST ŻART!

Wracając do meritum sprawy, pora roku, którą zaszczyt mamy teraz gościć jest tak wielobarwna, że można się zakochać! Ja jednak skupiłam się na jednym kolorze. Jakim? Po tytule zapewne się domyślacie. Jeżeli jednak nie - zapraszam do obejrzenia wszystkich fotografii.






Mam nadzieję, że nie chorujecie jak ja. Pamiętajcie, aby nie dać się tym wariacjom pogodowym i zdradzieckim skokom temperatury w górę! Trzymajcie się cieplutko, cześć!  (◍•ᴗ•◍)

Ichi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram