ANIME: TOP 5 ULUBIONYCH UTWORÓW W OPENINGACH

  Cześć! Dziś przybywam do Was z openingami, które podbiły me serce i sprawiły, że wykryto u mnie Syndrom Zapętlania Jednego Utworu, a z tego nijak da się wyleczyć. Żadne leki nie pomagają, także macie, łykajcie w całości to całe dobro, które zawarte jest w treści poniżej. Same mniamuśne rzeczy, meow!

Nie łatwo było wybrać te najlepsze (no dobra, łatwo xD), ale o to i są wybrańcy~! Od razu uprzedzam, że kwestia graficzna nie była brana pod uwagę, bo o losie, część nawet by się tu nie pojawiła. Ale już myślę nad zestawieniem przedstawiającym najlepsze openingi/endingi pod względem graficznym, także tego. Nie przedłużajmy i zaczynajmy!

5. K O U T E T S U J O U    N O    K A B A N E R I 
EGOIST 『KABANERI OF THE IRON FORTRESS』



Oboziuboziuboziu, jak ja katowałam Egoist po obejrzeniu pierwszego odcinka KnK! W dodatku mam taką tendencję, że zazwyczaj przy kolejnych episodach pomijam opening i ending, zawszę to te parę minut do przodu. Ale niestety, tutaj tak się nie dało.
☆ FULL znajdziesz tutaj: pam pam! I radzę obczaić, bo jest miodzio 
___________________________________________

4. A M N E S I A
Nagi Yanagi 『Zeotrope


 FULL znajdziesz tutaj: pam pam!
Ja wiem, że miałam nie brać pod uwagę grafiki, ale tutaj mam tą wymówkę, że wiecie, PIOSENKA DOBRA, kto by tam w ogóle patrzył na tych seksi kolesiów *noseblood* I nie,wcale nie dostaję spazmów! no, może troszkę |D" Muszę przyznać, że już tak nie wariuję podczas każdego przesłuchania, bo w jakiś tam sposób zajeździłam ten kawałek ostro, ale no, no.. No sami wiecie!
___________________________________________

3. S H I N G E K I   N O  K Y O J I N
Linked Horizon Guren no Yumiya



☆ 

___________________________________________

2. 9 1  D A Y S
TK from Ling Tosite SigureSignal 


Jest to zdecydowanie najnowszy utwór ze wszystkich tu zebranych, ale gdy tylko go usłyszałam... Macie czasem tak, że słuchając danego utworu głos, muzyka, wszystko, sprawia, że czujecie motyle w brzuchu? Mnie taki stan ogarnia kiedy tylko puszczam ,,Signal". Wokalnie TK przypomina mi trochę Ryuutarou z Plastic Tree, nie pytajcie czemu, bo to i tak nie ma sensu 8'D Jakaś taka zmysłowość, delikatność, kruchość i jednocześnie siła wydobywająca się z barwy głosu, aż ciary mnie przechodzą. Współczuję mojemu facetowi, gdy to wyję, bo za nic w świecie nie potrafię tak wysoko wyciągać, więc skowyt jest niesamowity.
☆ FULL znajdziesz tutaj: pam pam! Ach, daruje Wam wszystkie inne kawałki, nie musicie ich przesłuchiwać, ale proszę tylko o jedno, zapoznajcie się z całym utworem SIGNAL, który jest tak niebywale magiczny, że po prostu płaczę ze szczęścia, smutku i wszystkiego xD 
___________________________________________

1 . N O R A G A M I 
Hello Sleepwalkers 『Goya no Machiawase



Niezmiennie od ponad roku na pierwszym miejscu i nie zapowiada się, aby cokolwiek w tym temacie się zmieniło. Poza tym, to chyba musi o czymś świadczyć, skoro nawet połasiłam się na ustawienie tego na dzwonek, o! Skoczne, energiczne, mogę drzeć ryjek na cały regulator. Wszyscy wokół już mają dojść tej piosenki, bo jest ona nieodłącznym elementem mojego jestestwa xDDD
☆ FULL znajdziesz tutaj: pam pam! Słuchaj, śpiewaj, raduj się (co z tego, że tekst trochę przymulasty, ale ta melodia!), żyj ♪(๑ᴖ◡ᴖ๑)♪

A jaki jest Wasz miks ulubionych openingów? Piszcie, bo z przyjemnością poznam Wasze toplisty! Do następnego, cześć! (◍•ᴗ•◍)

Ichi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram