Stosik czytelniczy: czerwiec

Czerwiec okazał się dość hojny pod względem zakupów. W zasadzie nie planowałam aż takiej ilości tytułów, ale cóż, kto nie ryzykuje nie pije szampana :D Co śmieszniejsze, 5 na 9 pozycji jest o tematyce boys love, soł. XD Niestety, spośród całej dziewiątki udało mi się zapoznać tylko z jednym komiksem, więc nie za dużo Wam o nich napisze ^^'



ZAKUP PLANOWANY


1. Usłyszeć ciepło słońca -teoria szczęścia-, Yuki Fumino, Wydawnictwo Dango.
Tytuł oryginalny: Hidamari ga Kikoeru -Koufukuron-
Tomik jest przesliczny i solidnie gruby, na plus. Jeszcze nie przeczytalam historii (jak w wiekszosci przypadkow :v), ale zdążyłam obejrzeć sobie co nieco w srodku. Calosc wygląda przyzwoicie, nic tylko czekac na chwile wolnego, aby móc w koncu się za to zabrac :D

2. Oblubienica Czarnoksieznika (tom I i II), Kore Yamazaki, Wydawnictwo Studio JG
Tytuł oryginalny: Mahoutsukai no Yome
Ogromne szczescie splynelo na mnie w momencie, gdy W KONCU udało mi sie dorwac Mahouo Tenshi! Co najlepsze, w komikslandii byly tomiki uzywane, przez co tansze, ale w REWELACYJNYM stanie. Jak mogłabym przepuścić taką okazje?! Obwoluty są prześliczne, nasycone pieknymi kolorami. W ogole przeleciałam sobie całość tak z grubsza i stwierdzam, ze kreska rowniez jest super. Nie, zebym sie wczesniej jej naogladala na Waszych blogach i w internetach, wcale.. XD Dodatkowo mam ogromną zajawkę na nadchodzące anime, więc PRAWDOPODOBNIE będzie to tytul, na który najszybciej siegne :)

3. Księga Vanitasa (tom I), Jun Mochizuki, Wydawnictwo Waneko
Tytuł oryginalny: Vanitasu no Shuki
Wiele dobrego czytałam na temat tej mangi i postanowiłam, ze sama się przekonam. Miałam co prawda brać od razu tom drugi, ale... Moje wcześniejsze zakupy sprawiły, ze portfel musiał odmówić mej zachciance xD
Obwoluta, tak jak w przypadku Oblubienicy, jest śliczna, a pierwszy art w środku po prostu mnie zauroczył. Oby historia była równie dobra, bo zaczyn mieć co raz to większe wymagania chyba xD


ZAKUP NIEPLANOWANY

1. Dia Game, Kotora Byaku, wydawnictwo Ringo Ame
Troche wstyd się przyznac, ze zaczelam od boys love, bo ladni panowie. Coz... Xd Kreska faktycznie jest przesliczna, ALE. No wlasnie, jak juz wszyscy wiemy, wyglad postaci to nie wszystko. Nie chce jakos specjalnie rozpisywac sie nad historia, myślę że na dniach pojawi sie wpis recenzujacy ten tytuł. Od siebie dodam tyle, że czytalo sie spoko, ale szalu nie było.

2Przekleństwo siedemnastej wiosny (tom I), Ono Fuyumi, Yamamoto Kotetsuko, wydawnictwo Ringo Ame
Tytuł oryginalny: Sugiru Juunana no Haru
Kolejne (NIE, TO NIE BOYS LOVE, JUZ WIEM, PUSTYKWADRACIK MNIE UŚWIADOMIŁA. CO ZA WSTYD I HAŃBA 8D. Zrobiłam zakup w ciemno biorąc pod uwagę tylko okładkę. Jakież mylne było me założenie widząc dwóch chłopców xD) mangu, o którym nic nie wiem. Czy to jest aby normalne?

3Zawrócić czas (tom I i II), Sakiya Haruhi, Yamamoto Kotetsuko, wydawnictwo Ringo Ame
Tytuł oryginalny: Ano Hi no Kimi wo Dakishimeta nara
The same story. Kupiłam totalnie nie znając, jestem ciekawa czy jest to w ogóle coś warte. W zasadzie to zastanawia mnie fakt, dlaczego od razu wzięłam drugą część, ale no, wiecie jak to jest z kobietami na zakupach... xD

4Bezsenne noce (tom I), Yamamoto Kotetsuko, wydawnictwo Ringo Ame
Tytuł oryginalny: Konya mo Nemurenai
Mogę przepisać to, co punkt wyżej? XD Czuję się tak failowo. Mam wrażenie, że tytuł ten okaże się dość cienki, jak w przypadku Dia Game, które MOŻE spodobałoby mi się w wieku 13 lat, a teraz... No cóż. Obym się myliła xD


Ichi

2 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że przy Bezsennych Nocach się mylisz... ja lubię ten tytuł. I nawet sequel sobie czasem w internetach poczytam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się mylę :D Nie ma nic gorszego, jak kupno mangu, która okazuje się beznadziejna xD

      Usuń

Instagram