Nowy początek



Moi Drodzy, pragnę Was poinformować, że zaczynam tutaj wszystko od nowa. Denerwował mnie fakt, że dużo osób nadal kojarzyło mnie stricte z fotografią rysunkami (a prawda jest taka, że praktycznie wcale już po te ołówki nie sięgam, a i rzadko robię zdjęcia). Ja wiem, że można to było zrobić inaczej, ale kurczę, czuję że muszę to zrobić w ten sposób. Adres strony się nie zmieni, jednakże będzie publikowany przez nowe konto. Co za tym idzie? Brak jakichkolwiek followersów + wszystkie komentarze pójdą tam, gdzie słońce nie dociera xD"

Anyway, dziwnie się z tym czuję. Część wpisów wróci tutaj, inne zaś znikną na dobre. Trochę mi zajmie ułożenie tego wszystkiego, ale czego się nie robi dla wygody umysły XD

Ichi

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. powodzenia w odnajdywaniu swojej drogi...!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodenia! Ja tez jakiś czas temu zmienilam tematykę bloga i zaczęłam od nowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram