Sezon letni 2017: pierwsze wrażenie, część I


Zaczęłam już co nieco oglądać z sezonu letniego i... Poniżej możecie zobaczyć, z czym się zmierzyłam, które serie będą kontynuowane, a którym zdecydowanie mówię pas. Rozdzieliłam to sobie na party, co by nie spamić tytułami za bardzo, tym bardziej, że jakoś nie specjalnie mam wenę na pisanie :v



                                          18IF                                           

Opis: tak szczerze, to nawet nie wiem jak opisać to anime :v Mamy główną antagonistke, która zapadła w śpiączkę, a w tejże śpiączce, podczas "snu" stworzyła sobie w głowie własną krainę z kawaii rzeczami, które zdobywa bijąc levele... Nikt jednak nie wie, że ściąga do swych snów inne osoby, które przeobraża w słodziaśne misie czy inne kiuśne ciasteczka. UGH.
Pierwsze wrazenie: dziwny świat, dziwna główna bohaterka, zewsząd zalewają nas jej maskotki, które wytworzyła podczas gry. weirdo, ale w negatywnym tego słowa znaczeniu. to mieszanina Alicji z Krainy Czarów, Czarnoksiężnika z krainy Oz i pewnie jeszcze cos by sie znalazło. Wszystko takie złe, takie mierne, ja wymiękłam. NIE POLECAM BARDZO ;___;
Ilość obejrzanych odcinków: 1
Czy będę kontynuować? Zdecydowanie NIE. całość nie wpisuje się w moje gusta, nudzi i szczerze, czuję że zmarnowałam te 24 minuty :v



                  Action Heroine cheer fruit              

opis: Lokalne bohaterki pewnego miasta stały się popularne i zostały narodowymi gwiazdami. Dzięki temu idea ta zadebiutowała także w innych miejscach, a wydarzenia z nimi związane stały się krajowym trendem. W mieście Hinano, licealistka Shirogane Misaki i inne dziewczęta zostały nowymi lokalnymi bohaterkami.
źródło: myanimedrama
Pierwsze wrazenie: Podczas oglądania cały czas czułam się, jakby seria ta była przeznaczona dla dzieciaków. denerwujące postacie plus przyjaciel samochodzik, który lubi zanurzać swe "nogi" w wodzie. It doesnt make sense, byt who cares.
Ilość obejrzanych odcinków: 1
Czy bede kontynuowac? Nie. To totalnie nie mój klimat, nie mój typ postaci, nie moja tematyka. 



                                      AHO GIRL                                     


Opis: Seria przedstawia losy Yoshiko Hanabanake, której głupota nie zna granic. Towarzyszący jej "przyjaciel", Akuru Akutsuki aka A-kun, próbuje zdzierżyć niesamowite pomysły koleżanki, doprowadzające go do szału.
Pierwsze wrażenie: z początku myślałam, że będzie to kolejna nudna historia o dwójce uczniów. ALE.. W zasadzie nie myliłam sie, choć podczas seansu wcale sie nie nudziłam. Nie oczekujcie od tego tytułu zbyt wiele. Jak dla mnie to jest to swoisty odmóżdżać po ciężkim dniu w pracy i w tej roli spełnia się idealnie. Gagi baaaaaardzo w moim typie, uber głupie, ale jednak w żadnym stopniu nie żenujące. Parę razy udało mi się zawyć ze śmiechu. To parodia parodii, coś w stylu Gugure Kokkuri-san, które uwielbiam. 
Ilosc obejrzanych odcinków: 1-3 (z czego zdążyłam już zrobić rewatcha wszystkich dostępnych episodów. 
Czy bede kontynuowac? Zdecydowanie tak! Uwielbiam dobre odmóżdżacze.

                     CENTAUR NO NAYAMI                     


OpisHimeno to słodka, nieśmiała dziewczynka - centaur. W jej świecie każdy wydaje się być nadprzyrodzonym stworzeniem i wszyscy jej koledzy mają rogi, skrzydła, ogony lub inne widoczne, nadprzyrodzone części ciała. Pomimo tego, Himeno i jej najlepsi przyjaciele, Nozomi i Kyouko, bawią się i mają normalne, szkolne życie!
Pierwsze wrazenie: Huh, zdecydownie ciężko było mi przyzwyczaić się do postaci z uszami większymi niż u elfa, a szczególnie do głównej bohaterki, która no, nie ukrywajmy, zajmowała większą część kadru. Nie, żebym kogoś dyskryminowała, jednakże jakoś tak psuło mi to obraz i było po prostu... dziwne. Całość nie specjalnie ciekawa, czułam się jakbym gdzieś to juz wszystko widziała, także nie ma sensu oglądać jeszcze raz tego samego. Zwykłe szkolne anime, tyle że z "innymi" postaciami.
Ilość obejrzanych odcinków: 1-2
Czy bede kontynuowac? Nie



                                        DIVE!!                                      


Opis: Seria opowiada losy klubu zajmującego się skokami do wody, Mizuki Diving Club (MDC). Niestety ma on problemy finansowe, ale nowy trener przekonuje sponsora, że klub otrzyma dofinansowanie jeśli jeden z jego członków zakwalifikuje się do reprezentacji Japonii na Igrzyska Olimpijskie.
źródło: shinden.pl
Pierwsze wrażenie: Troche się zawiodłam. Znaczy się, w głowie cały czas przypominało mi się parę odcinków Free i chcąc nie chcąc, serie same się porównywały. Chciałam dać temu tworowi szanse, ale no kurcze, no. Przykro mi ;_;
Ilość obejrzanych odcinków: 1-2
Czy bede kontynuowac? Nie. 





       IKEMEN SENGOKU: TOKI WO KAKERU GA KOI

WA HAJIMARANAI      


Opis: Anime przedstawia historię głównej bohaterki, która podczas podróży do Kioto... przypadkowo cofa się w czasie do końca XVI wieku, kiedy to jednym z najważniejszych mężów stanów był nie kto inny, jak sam Oda Nobunaga. Oprócz Nobunagi, nasza protagonistka spotka takich władców, jak Hideyoshi Toyotomi, Yukimura Sanada czy Ieyasu Tokugawa. Wszyscy oczywiście są przystojnymi mężczyznami, którym nie może oprzeć się żadna kobieta. Pytanie, w którym z nich zakocha się nasza bohaterka?
źródło: shinden.pl
Pierwsze wrażenie: Niech Was nie zwiodą przystojniacy z plakatu, bo tak naprawdę dostaniecie ich chibi wersję XD Tytuł definitywnie promujący grę i nic poza tym. Dodatkowo, wszystko w wersji 3D, której nienawidzę (tak naprawdę to lubię, ale nie w animacji u Japończyków. Pokażcie mi dobre 3d u nich xD)
Ilość obejrzanych odcinków: 1
Czy bede kontynuowac? Nie. Nie mam nic do chibi, ale odpowiadają mi jedynie wtedy, gdy postacie pojawiają się w ich formie dla żartu sytuacyjnego, a nie na stałe. 



                               BALLROOM E YOUKOSO                            


Opis: Fujita dryfował bezcelowo między szkołami średnimi, niezdolny do znalezienia przyjaciół ani niczego, co by zwróciło jego uwagę. Pewnego dnia został zaatakowany przez gang i uratowany przez tajemniczego mężczyznę - nie przez mistrza karate, lecz nauczyciela tańca towarzyskiego! Fujita niechętnie bierze udział w kilku lekcjach dla początkujących, tylko po to, by znaleźć inspirację... i zachwycającą, niezwykle uzdolnioną Shizuku. To pierwszy krok Fujity do świata konkursów tanecznych
źródło: shinden.pl
Pierwsze wrażenie: Bez bicia przyznam się, że wsiąknęłam od razu i wyczekuję z niecierpliwieniem kolejnych odcinków. Niech nikt nie myśli, że to kolejne YOI, tyle, że na parkiecie, bo tutaj między głównym bohaterem a trenerem nic takiego się nie dzieję (oj, oj, spoilery! :v). Całość zapowiada się bardzo ciekawie, kreska dosyć specyficzna, ale nie najgorsza, idzie przywyknąć. Spodziewam się, że podczas dalszego oglądania nabierze uroku.
Ilość obejrzanych odcinków: 1-3
Czy bede kontynuowac? JES, MAJ LORD!

_______________________________________________________________

Reszta pojawi się w części drugiej, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. A Wy, oglądaliście już pierwsze odcinki z sezonu letniego? :)

Ichi

11 komentarzy:

  1. >Centaur No Nayami
    >Zwykłe szkolne Anime

    Widze ze jednak nie oglądałaś tego dokładnie
    Jako ze to jest bardzo Orwelowskie anime i manga z dokładnym pokazaniem tego co teraz dzieje się na świecie (plus jestem naprawdę zdziwiony ze udało się tyle im przemycić bez cenzury)
    Ogólnie to jest najlepsze anime dramat/psychologiczny sezonu

    Jesli nie masz sil czekac na kolejne odcinki to polecam Mange

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie jestem przekonana, tym bardziej, że ten tytuł w ogóle nie wygląda na to, co przedstawiłeś xD Nie wiem, może kiedyś, w dalekiej przyszłości sięgnę po tą serię~

      Usuń
    2. Niestety tez tak myślałem
      Ale potem jak człowiek zaczął przyglądać się w kadry itp.
      To to jest naprawdę mroczna dystopia w której kierunku zmierza ludzkość

      Lepiej zacznij od mangi

      Usuń
    3. Kurcze, dobry jesteś w tym zachęcaniu. Namówiłeś mnie, ide rewatchnąć i będę się wszystkiemu uważnie przyglądać xD

      Sama do końca nie wiem, czy jestem aż tak zainteresowana. Jak mnie historia kupi to może wtedy będę myślała o mandze xD

      Usuń
    4. Ja na amino nie mam zbyt czasu teraz
      Ale masowo czytam mangi
      I raczej polecam mange bo juz ponad 60 chapterow jest przetlumaczonych (ale bez tych w ktorych eksperymentuja na zlapanych LUDZIACH - no takich jak my)
      Anime musialo by miec kolo 24+ odcinkow
      Zabieraj sie za mange ;3

      Usuń
  2. Od Ballroom e youkoso jakoś mnie odrzuca kreska, więc nie wiem, czy będę w stanie się do niej przyzwyczaić. Chciałam jeszcze rzucić okiem na Centaur no Nayami, ale tak to wątpię, żebym dotrwała do końca tej serii.
    W tym sezonie pozostaje mi więc chyba tylko oglądanie ze znudzoną miną Koi to uso i wyczekiwanie znacznie przyjemniejszych odcinków Boku no hero academia. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam, kreska dość specyficzna, choć przypomina mi ona o paru tytułach z lat 90 i szczerze, jakoś szybko przestałam zwracać na nią uwagę. To samo było w przypadku ,,Bokura ga Ita" XD
      No ja wiele oczekiwałam po Centaur no Nayami, może aż za dużo, i troche mnie te 2 odcinki rozczarowały. Prawdopodobnie całość rozkręca się dużo później, co nie zmienia jednak faktu, że nadal nie bardzo mnie do tego ciągnie :v

      Dużo osób poleca Boku no Hero Academia, nawet kiedyś chciałam po to sięgnąc, ale tym razem to ja miałam problem z kreską xD Cos mi w niej nie pasuje i tak nie mogę się przemóc, żeby chociażby jeden odcinek odpalić xD"

      Usuń
  3. Ballroom też mnie kupiło :) Niby są schematy, mało scen tańca, a twarze creepy, ale już tę serię uwielbiam i wiem, że po seansie będę nadrabiać mangę (zrobiłabym to już, ale nie chcę psuć sobie frajdy oglądania).
    Z opisanych przez Ciebie anime śledzę jeszcze Dive, ale tu już bez szału, ot taka zwykła seria, której obejrzenie nie boli, ale i specjalnie nie wciąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ikemen Sengoku..." to dla mnie jakiś smutny żart :( Chętnie oglądnęłabym anime o takiej tematyce (kojarzy mi się z moim ukochanym "Fushigi Yuugi"), ale te postacie chibi i grafika mnie dobijają :(
    Oglądnęłabym "18if" tak dla czystej beki XD
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dla mnie :v.
    Jak zresztą od kilku sezonów :v.
    Szok :v.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż nie zaczęłam nic z nowego sezonu, więc jakieś wskazówki na pewno się przydadzą. Znam jedynie "Ballroom e youkoso", bo kiedyś czytałam mangę. :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram