Z fotografią za pan brat: część I

Na starym blogu miałam masę wpisów ukazujących wykonane przeze mnie fotografię. Muszę przyznać, że z części jestem naprawdę dumna i szkoda by mi było ich tutaj nie zamieścić, w końcu nadal w jakimś tam stopniu lubię cykać zdjęcia. Postanowiłam więc zrobić cykl ,,Z fotografią za pan brat", w którym będę umieszczać wszelkiego rodzaju kadry, bez większego ładu i składu. Wpisy te nie będą o niczym konkretnym, ot, będą ukazywać miłe dla oka obrazki, nic więcej. Możecie się pośmiać z przeróżnych faili jak i kiczowatej obróbki graficznej, której wtedy się uczyłam xD

Dla mnie to swego rodzaju pamiątka, plus większość będzie umiejscowiona w konkretnym miejscu, bez potrzeby przeglądania każdego wpisu z osobna.  Ponadto, cykl ten zamierzam przeplatać z postami dla otaku, gdyż ludzie znali mnie tylko i wyłącznie z wpisów o m&a tudzież tych starszych o fotografii. A że jestem mieszaniną tych obu, to macie xD











Ichi

2 komentarze:

Instagram