Before & after: ROSE



   Kolejne zestawienia fotografii zaraz po wykonaniu jak i po gotowej obróbce graficznej.  Zobaczcie, jak bardzo zdjęcia się zmieniły i w jak krótkim czasie przeszły te wspaniałe metamorfozy! Oczywiście każdy, kto tu zagląda wie jak bardzo kocham pastelowe kolory, dlatego też edytuję zdjęcia aż do porzygu xD

Programy, które posłużyły mi do tego to Photoshop w głównej mierze oraz niezawodny już Photoscape i jego gotowe filtry, a co! 


PHOTOSHOP: Podczas edycji bazowałam na opcji KOLOR SELEKTYWNY, która pozwoliła mi na zmianę barw na takie, jakie oczekuję. Dodałam również różnego rodzaju prześwietlenia światła, aby nadać fotografiom miękkości i subtelności. Na koniec w ruch poszły krzywe. Dzięki ich manipulowaniu otrzymałam odpowiednią jasnośćnasycenie oraz  kontrast.

PHOTOSCAPE: Aby odpowiednio połączyć całość, skorzystałam z gotowego filtru Provia w stopniu niskim i zapisałam w dwóch formatach: .png oraz .tiff (ten pierwszy nie traci na jakości, a drugi pozwala otwierać się w photoshopie, oczywiście tym moim, gdyż posiadam starą już wersję, CS3 ;___;).


  W zasadzie takie same czynności wykonałam podczas edycji dwóch kolejnych fotografii, zmieniając jedynie parametry na takie, które najbardziej mi odpowiadały i które sprawiły, że zdjęcia zmieniły się diametralnie, bo o to właśnie chodziło. Co za tym idzie, przeznaczyłam około 5 (w granicach do 10) minut na każde zdjęcie z osobna.


   Jak Wam się podoba? Zastanawiam się też nad wykonaniem kilku egzemplarzy tapet, które ofiarowałabym Wam całkowicie za darmo (oczywiście, jeśli czas pozwoli!) Wiecie, raczej jakieś w tematyce mangi/anime, możecie sugerować co by Was ewentualnie interesowało. Komuś mogą umilić widok na pulpicie, a ja przy okazji będę powiększać swoje fotoszopowe skille xD"  

Leżę na łóżku jak stara babcia i rozpływam się przed laptopem. Także trzymajcie się kochani w te upalne dni, bajo! (◍•ᴗ•◍)


Ichi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Instagram