[FOTOGRAFIA] Uczucie nostalgii, kiedy wracam do tych chwil

  Czas na wspominki. To jeszcze z czasów, kiedy chciało mi się robić zdjęcia, a doskonalenie tej umiejętności sprawiało mi radość. Muszę się przyznać, że bardzo mi tego brakuje, ale nie robię zupełnie nic, aby coś w tym kierunku zrobić. I jestem trochę zła na siebie, że tak strasznie mi się nie chce, bo prawdopodobnie jakbym się zebrała, to pewnie coś by z tego wyszło (jak zawsze), ale że jestem leniem śmierdzącym, to leżę całymi dniami w łózku i czytam vny, oglądam animce, dramy albo... albo śpię i jem. Na co komu życie? Na co komu pasje? I w ten sposób sobie wegetuję już ponad rok, ale brak mi jakiegoś impulsu. Wiecie, takiej iskry zapalnej, która sprawiłaby, że wstanę i zabiorę się do pracy. Że wezmę aparat w dłonie i pstryknę parę fotek, nawet jeśli nic z tego miałoby nie wyjść. W zasadzie to nawet wpadł mi do głowy pewien pomysł, i mogłabym znowu użyć tego magicznego tła, co w poniższych zdjęciach... Tak, mogłoby tak być xD





I jak tak teraz patrzę, to nawet się podpisywałam inaczej, jezu, trochę taki wstyd XDDDDDD Ale z drugiej strony żal, bo gdzieś to odstawiłam na bok, ale dzieki temu na nowo zaczęłam bardziej przerabiać zdjęcia (czego w prosty sposób możesz się nauczyć) i bawić się grafiką. Kurczak, sama już nie wiem... TwT A Wy, co o tym sądzicie, chcielibyście, aby pojawiało się więcej wpisów fotograficznych? Bo od ponad roku siedzę tylko w tematyce około azjatyckiej i w sumie to fajnie byłoby jakoś urozmaicić tego bloga. Koniecznie muszę się nad tym wszystkim zastanowić. Jakby nie patrzeć to mamy początek nowego roku i chyba warto by było zrobić coś dla siebie..? Anyway, jak już coś postanowię, to z pewnością się o tym dowiecie. A teraz trzymajcie się, cześć! (◍•ᴗ•◍)


Ichi

7 komentarzy:

  1. Piękny wpis. Daję Tobie kopniaka by pojawiło się więcej ciekawych jak ten postów. Zdjęcia robisz cudowne. chcę, nie chcę żądam więcej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W sumie to mam już jeden pomysł, może uda mi się rano zebrać i go zrealizować :D

      Usuń
  2. Wow, super są Twoje zdjęcia, są bardzo ciekawe, wydaje mi się że nieszablonowe. Chętnie zobaczę ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, aby były jakieś nieszablonowe, ale dziękuję za komplement!

      Usuń
  3. Zawsze możesz popstrykać ciekawe kompozycje w domu, nie będziesz musiała zbytnio ruszyć pupci z łóżka :D.
    Chętnie pooglądam fotografię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, dziś rano się za to zabrałam, także pewnie niedługo się tu pojawi nowy post że zdjęciami :)

      Usuń
  4. Wszystkie zdjęcia są taaaaaaaaakie ładne, ale dwa pierwsze to zupełnie inna liga ***.*** Są absolutnie prześliczne.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania wpisu, który Cię zainteresował (nawet anonimowo)!
Dziękuję za aktywność i do następnego!

Instagram